خانه تماس با ما مقالات

بهترین پنکه رومیزی با معرفی انواع مدل‌ها (قیمت به روز شده)

بررسی و راهنمای خرید بهترین پنکه رومیزی ایران و خارجی ( 2021 )

یکی از بهترین و محبوب‌ترین وسایل‌ها در دکوراسیون داخلی خانه کولر و پنکه‌ها هستند. از انواع مختلف پنکه‌ها، پنکه رومیزی محبوبت خاصی دارد و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار موجود است. اما انتخاب بهترین پنکه رومیزی مناسب چه از لحاظ قیمت و په از لحاظ کیفیت بین این همه مدل و محصول پنکه رومیزی نیازمند داشتن وقت بیشتر و اطاعات کافی از آن است. از همین رو ما در بست ریویو بهترین پنکه‌های رومیزی موجود در بازار را با صفحه بررسی تخصصی و قیمت به روز شده آنها برای شما آوده ایم تا شما با مقایسه کیفیت و قیمت آنها، بهترین پنکه رومیزی را برای خود خریداری نمایید. 

 

⭐️ معرفی بهترین پنکه رومیزی موجود در بازار (بررسی بهترین برندها)

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
پنکه رومیزی مدل پنج پره کد 2012
پنکه رومیزی مدل پنج پره کد 2012

2
پنکه رومیزی مکا مدل MF6 به همراه چراغ LED
پنکه رومیزی مکا مدل MF6 به همراه چراغ LED

3
پنکه رومیزی روبات مدل RT-BF 3in1
پنکه رومیزی روبات مدل RT-BF 3in1

4
پنکه رومیزی مدل P10
پنکه رومیزی مدل P10

5
پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01
پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

6
پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh
پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

7
پنکه رومیزی هایک مدل s108
پنکه رومیزی هایک مدل s108

8
پنکه رومیزی کریپتون مدل KNF6133
پنکه رومیزی کریپتون مدل KNF6133

9
پنکه رومیزی مدل NO.CS150
پنکه رومیزی مدل NO.CS150

10
پنکه رومیزی بدون پره پارس خزر PX-BF-003
پنکه رومیزی بدون پره پارس خزر PX-BF-003

بهترین ها

1

پنکه رومیزی مدل پنج پره کد 2012

2

پنکه رومیزی مکا مدل MF6 به همراه چراغ LED

3

پنکه رومیزی روبات مدل RT-BF 3in1

5

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01

6

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

7

پنکه رومیزی هایک مدل s108

8

پنکه رومیزی کریپتون مدل KNF6133

10

پنکه رومیزی بدون پره پارس خزر PX-BF-003


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

4.8

 

نکاتی مهم در خرید پنکه رومیزی برای کمک در بهتر شدن انتخاب شما! 

با ما همراه باشید:

 

با افزایش گرمای کره زمین، وسایل سرمایشی روز به روز با قابلیت‌های جدید و کاربردی به بازار عرضه می‌شوند. یکی از وسایلی که علاوه بر حس شیرین خنک شدن، حس زیبای نوستالژیک را به همراه دارد پنکه است و دو ویژگی سبک و قابل حمل بودن و کم هزینه‌ بودن، آن را به وسیله‌ای پرطرفدار تبدیل کرده است. هر چه از زمان تولید پنکه‌ها می‌‌گذرد، نه تنها از بازار وسایل سرمایشی کنار گذاشته نمی‌شوند بلکه با مدل‌ها و ویژگی‌های متفاوت و جدیدتری ارائه می‌شوند. 
 
 
 راهنمای خرید بهترین پنکه رومیزی:
پنکه جزء وسایل سرمایشی با مدل‌های متنوع است که توسط برندهای داخلی و خارجی تولید می‌شود. اهمیت وجود پنکه در خانه‌ زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بدانید این وسیله همانند تهویه عمل می‌کند و با جابه‌جایی هوا، فضای اتاق را برای شما تلطیف می‌کند. هر چه حجم هوای بیشتری جابه‌جا شود، احساس طراوت بیشتری ایجاد می‌گردد.
 
احتمالا شما هم به یاد دارید که مادرها سبزی‌ها را برای خشک کردن جلوی پنکه می‌گذاشتند. خشک کردن تابلوی نقاشی و لباس‌های خیس از دیگر کاربردهای پنکه است. به طور کلی اگر تحمل باد کولر را ندارید و می‌خواهید اتاق‌های کوچک را به راحتی خنک کنید و در کنار خنک شدن از سایر مزیت‌های پنکه برخوردار شوید، راهنمای خرید پنکه به شما کمک خواهد کرد.
 
 چرا باید از پنکه رومیزی استفاده نماییم؟
در حقیقت این پنکه های رومیزی کوچک و پر قدرت هستند و میتوانند شما را حسابی خنک کند، اما دلیل استفاده از این محصولا میتواند موارد زیر باشد.
  • تولید شده در ابعاد کوچک
  • دارای وزن کم
  • قدرت خنک کنندگی خوب
  • مناسب برای استفاده در محل کار و مکان های که کولر یا پنکه در آن وجود ندارد
  • قیمت خوب
  • و…
 قبل بررسی محصولات پنکه رومیزی، برای خرید بهتر و مطمعن‌تر این بخش را مطالعه نمایید!
  • قدرت خنک کنندگی: یکی از فاکتور های مهمی که باید هنگام خرید پنکه رومیزی به آن توجه کنید، قدرت خنک کنندگی این محصولات است، در واقع شما باید محصولی را انتخاب کنید که قدرت خنک کنندگی مناسبی داشته باشد.(توان موتور و میزان بزرگی پره های آن میتواند نقش مهمی را ایفا کنند.)
  • طراحی پنکه: به شکل ظاهری پنکه رومیزی دقت کنید، زیرا شما این محصول را بر روی میز کارتان قرار میدهید، پس شکل ظاهری و سبک طراحی آن میتواند مهم باشد.
  • شارژی یا بدون شارژ؟ این محصولات در دو مدل شارژی و غیر قابل شارژ تولید شده اند، که هر دوی این محصولات مناسب و ایده ال هستد، اما مدل شارژی آن را میتوانید در بیرون از خانه هم استفاده کنید.
  • کیفیت ساخت بدنه: قطعا یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید پنکه رومیزی به آن توجه کنید کیفیت ساخت بدنه و میزان مقاومت بدنه محصول است، پس در حین خرید به جنس بدنه آن توجه کنید.
 
 چند پارامتر مهم در انتخاب بهترین پنکه رومیزی:
چندین ویژگی وجود دارد که راهنمای خرید پنکه به شما توصیه می‌کند هنگام اقدام برای خرید پنکه حتما به آن‌ها توجه کنید.
 
  • ظرفیت هوادهی پنکه رومیزی را بسنجید
مقدار هوایی که پنکه جابه‌جا می‌کند، ظرفیت هوادهی آن محسوب می‌شود. هر چه ظرفیت هوادهی بیشتر باشد، هوای بیشتری جابه‌جا می‌شود. معمولا ظرفیت هوادهی بر روی بدنه‌ی پنکه یا دفترچه راهنمای آن ثبت می‌شود.
 
  • میزان صدای پنکه رومیزی
سروصدای پنکه گاهی آنقدر زیاد است که شما را آزار می‌دهد. از این رو باید هنگام خرید پنکه، میزان صدای آن را بررسی کنید. واحد دسی بل برای اندازه‌گیری صدا است ولی شما این عدد را روی محصولی که قصد خرید آن را دارید، مشاهده نمی‌کنید. برای همین حتما از نمایندگان فروش بخواهید پنکه را برای شما روشن کنند تا صدای آن را بشنوید.
 
  • ایمنی پنکه‌ای که قصد خرید آن را دارید، بسنجید
پایه‌های محکم، از ضروریات مهم پنکه‌ی ایستاده می‌باشد. پنکه نباید با کوچک‌ترین برخورد، به زمین بیافتد. محافظ پره‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های پنکه‌ی رومیزی استاندارد است. اگر کودک خردسال دارید پنکه‌هایی که پره ندارند، گزینه‌ی بهتری برای انتخاب هستند.
 
  • به آسان تمیز شدن پنکه توجه کنید
قطعا نمی‌خواهید به دلیل آنکه نمی‌توانید به خوبی پنکه را تمیز کنید از پخش گرد و غبار آزرده خاطر شوید. آسان تمیز شدن پنکه از آن دسته عوامل مهمی است که حتما باید هنگام خرید پنکه به آن توجه کنید. راهنمای خرید پنکه توصیه می‌کند پنکه‌ای را بخرید که قطعات آن به راحتی باز شود و بتوانید آن‌ها را تمیز کنید. چرا که پنکه از آن دسته وسایلی است که گردوغبار زیادی روی آن خواهد نشست.
 
  • به راحتی جابه‌جایی پنکه توجه کنید
شاید یکی از دلایل مهمی که به سمت خرید پنکه روی آورده‌اید، این باشد که می‌خواهید یکجا ثابت نباشد و بتوانید در اتاق‌های مختلف از آن استفاده کنید؛ پس راهنمای خرید پنکه به شما توصیه می‌کند حتما توجه داشته باشید که آیا می‌توانید به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر منتقلش کنید و به برق وصل کنید. اگر پنکه‌ای دستگیره‌ی حمل هم داشته باشد، خیلی کار برای شما آسان خواهد شد؛ پس از کنار این ویژگی به آسانی رد نشوید.
 
  • به اندازه‌ی پنکه رومیزی توجه کنید
شما باید توجه کنید که می‌خواهید از پنکه در چه فضا و محیطی استفاده کنید. اندازه‌ی اتاق شما، در تعیین اندازه‌ی پنکه رومیزی نقش دارد. پنکه‌ی انتخابی شما نباید نسبت به اتاقتان خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد.
 
  • حالت نوسانی پنکه را در نظر بگیرید
اینکه سر پنکه‌ی شما به آرامی از سمتی به سمت دیگر حرکت کند، در جابه‌جایی هوای اتاق نقش ویژه‌ای دارد. بیشتر پنکه‌های رومیزی قابلیت حالت نوسانی را دارند. حالت نوسانی پنکه زمانی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد که افراد بیشتری که به صورت پراکنده در اتاق نشسته‌اند، از باد خنک آن بهره‌مند شوند.
 
  • به نوع چرخش پنکه توجه کنید
اگر سر پنکه به سمت بالا، پایین، چپ و راست حرکت کند موجب می‌شود هوای محیط یکنواخت شود. در نتیجه پنکه‌ رومیزی که قابلیت چرخش دارد، انتخاب مناسب‌تری است.
 
  • قابلیت تنظیم پنکه را بررسی کنید
قطعا برای شما مهم است که بتوانید ارتفاع پنکه‌ی رومیزی خود را کاهش یا افزایش دهید یا سر آن را به یک طرف ثابت نگه دارید و سرعت حرکت پره‌های پنکه را تنظیم کنید؛ بنابراین سعی کنید تمامی قابلیت‌های مدنظرتان را بررسی و سپس نسبت به خرید پنکه اقدام کنید.
 
  • قابلیت کنترل از راه دور پنکه را بررسی کنید
کنترل از راه دور از آن قابلیت‌های جذابی است که شما هنگام خستگی و گرما، آرزوی داشتن آن را دارید. اگر می‌توانید هزینه‌ی بیشتری بپردازید، پنکه‌ رومیزی را خریداری کنید که به شما این امکان را بدهد از راه دور به آن فرمان دهید.
 
  • گارانتی پنکه رومیزی را بررسی کنید
همین که وقتی را برای خواندن راهنمای خرید پنکه رومیزی اختصاص می‌دهید، مشخص است که تمایل دارید انتخابی درست داشته باشید. گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله عوامل مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید.
 
 
 

سوالات متداول بهترین پنکه رومیزی با معرفی انواع مدل‌ها (قیمت به روز شده)

فروش ویژه