خانه تماس با ما مقالات

فروش ویژه

بهترین پکیج سئو - دوره آموزشی صفر تا صد

آیا تهیه و خرید پکیج سئو کار درستی است؟

قطعا و بدون شک اگر شما به دنبال خرید پکیج سئو هستید از مزایایی یادگیری سئو و بازار کار آن و خیلی از مواردی که به سئو مربوط هست اطلاع دارید. اکنون برای تکمیل دانش خود یا شروع حرفه‌ای سئو به دنبال یه منبع مناسب و کامل هستید تا علم خود را در این حوزه گسترش دهید و وارد بازار کار شوید. جواب ما نیز به این پرسش تنها یک کلمه است " بله". 

 

 

بهترین پکیچ سئو کدام است؟

تا به حال اسم های متنوعی یه گوش شما خورده و یا افراد مختلفی را به شما معرفی کرده‌اند که دوره آنها را تهیه نمایید. حتی برخی از آنها عنوان مختلفی را برای دوره سئو خود در نظر گرفته‌اند و دوره‌های خود را بهترین دوره سئو و کامل‌ترین پکیج معرفی می کنند. با ما همراه باشید تا هم برخی از بهترین پکیج های سئو را بر اساس رضایت سئوکاران و کاربرانی استفاده کننده از آن به شما معرفی کنیم که اگر هزینه ای برای تهیه دوره میکنید پولتان به هدر نرفته باشد و هم مهترین شاخصه های انتخاب بهترین پکیج را برای شما بازگو کنیم تا با دقت بیشتری بهترین و کامل ترین دوره را انتخاب نمایید. 

 

یک پکیج آموزش کامل سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از اینکه شما برای تهیه بهترین و کامل ترین پکیج سئو اقدام نمایید باید چند شاخصه مهم را مد نظر داشته باشید. آنها را برای هر دوره آموزشی مقایسه نمایید تا بتوانید بهترین دوره را انتخاب نمایید. 

  • استاد و سئوکار مدرس دوره کیست؟
  • طول دوره چقدر است؟
  • پکیج سئویی شامل چه سر فصل هایی است؟
  • هزینه تهیه این پکیج چقدر است؟
  • پشتیبانی این پکیج و دوره چگونه است؟

 

       1 - استاد و سئوکار مدرس دوره کیست؟

هنگامی که میخواهید برای تهیه پکیچ سئو اقدام نمایید قطعا اولین کاری که انجام میدهید این است که این دوره را چه کسی تهیه کرده است؟ رزومه کاری موفقی دارد؟ از لحاظ علمی و تجربی آدم سئوکار ماهری است؟ 
 
امروزه هر کسی در ایران خود را سئوکار معرفی میکند و جدا از انجام پروژه های سئو که به مشکلات فراوانی هم در پروژه بر میخورند، اقدام به تهیه دوره های آموزشی میکنند و بازاری را برای خود درست کرده اند. بازگو کردن جملاتی که خود در دوره های مختلف دیده اند و یا در مقالاتی آموزشی آنها را مطالعه کرده اند! اما باید شما جدا از بار علمی، دانش تجربی هم داشته باشید که در پروژه های مختلف با چالش های متفاوتی برخوده باشید تا بتوانید آنها را هم برای کسانی که قرار است از شما یاد بگیرند نیز حل نمایید. 
 
بنابراین قبل از اینکه بخواهید دوره آموزشی و یا پکیچ سئو را تهیه نمایید از مدرس آن اطلاعاتی کسب نمایید، حتی اگر ویدویی آموزشی رایگانی از ایشان بتوانید تهیه نمایید و ببیند شما را در اعتماد بیشتر به این مدرس کمک خواهد کرد. 
 
رزومه کاری این مدرس پکیچ را مشاهده نمایید تا به بار تجربی دانش ایشان نیز آگاهی پیدا کنید و تنها به معرفی دیگران اکتفا نکنید. 
 
 
 
 
 

        2- طول دوره چقدر است؟

یکی دیگر از مواردی که شما باید هنگام خرید بهترین پکیج سئو به آن توجه نمایید طول دوره و مدت زمات این پکیج هست. گاهی هست آنقدر مدت زمان پکیچ آموزشی آنقدر کوتاه است که موضوعات ناقص گفته می شوند و همه مفاهیم به درستی به شما منتقل نمیگردد و گاهی هم آنقدر این دوره طولانی است که ببینده خسته می شود و دیگر اشتیاقی به دیدن پکیج ندارد و بعد از مدتی کلا آن را رها میکند. 

لذا شما باید حتما یه این مورد توجه نمایید، البته که هستند مدرس هایی که اساس آموزش آنها تجربی و پروژه محور می باشد و شما در طول آموزش و دیدن دوره خسته نخواهید شد. 

 

       3- پکیج سئویی شامل چه سر فصل هایی است؟

یکی از مهمترین مواردی که شما باید هنگام خرید پکیچ سئو مد نظرتان باشد سرفصل هایی است که در این پکیج به آن پرداخته می شود. پکیج باید کامل باشد و تمام موضوعات سئو On page و Off page و technical را در برگیرد. به همین دلیل حتما قبل از تصمیم بخش هایی که در هر یک از این سرفصل ها مورد بحث و آموزش قرار داده می شود را مشاهده نمایید تا مطمعن شوید که کامل ترین پکیج سئو را تهیه می نمایید. 

موضوعاتی مانند:

  • تعاریف و اصطلاحات، Warm Up
  • نقشه راه کلی، Overview & Roadmap
  •  تحقیق کلمات کلیدی، Keyword Research
  • صفحه بندی بر اساس کلمات کلیدی، Keyword Targeting
  • سئو تکنیکال مقدماتی، Technical SEO Part 1
  • محتوا، Content
  • سئو داخلی، On-Page SEO
  • بهبود دسترسی، Accessibility
  • سئو خارجی، Off-Page SEO
  • بازبینی و تحلیل
  • بهینه سازی عکس و ویدیو
  • اسکیما، Schema و Structured Data
  • تکنیکال پیشرفته
  •  استراتژی ها

این موارد موضوعاتی است که حتما باید در یک دوره و پکیج آموزشی به صورت کامل تشریح داده شده و اگر با نمونه و به صورت پروژه محور باشه انتفال و تفهیم موضوعات به صورت بهتر انجام میپذیرد.

 

      4- هزینه تهیه این پکیج چقدر است؟

موضوع بعدی که شما باید مورد توجه قرار دهید هزینه ای است که برای تهیه پکیج و دوره پرداخت می نمایید. چرا که بعد از خرید دوره باید از هزینه ای که بابت آن پرداخت نموده اید رضایت خاظر داشته باشید. برخی از مدرسان هزینه های گزافی برای دوره خود در نظر میگیرند و شاید پرداخت آن برای هر کسی مقدور نباشد. اگر امکان پرداخت اقساطی این دوره ها فراهم باشد یک مزیت برای کاربران به حساب می آید که این مورد را شما می توانید در دوره صفر تا صد سئو محسن طاووسی که یکی از سئوکاران برجسته با رزومه موفق هست مشاهده نمایید. 

 

 

      5- پشتیبانی این پکیج و دوره چگونه است؟

شما باید دوره و پکیج سئویی را تهیه نمایید که پشتیبانی خوبی هم داشته باشد. یعنی اگر سئوالاتی برای شما هنگام دیدن دوره پیش می آید، سئوالاتی که ممکن است شما فکر می کنید آن به صورت کامل برای شما جا نیفتاده است و یا نمی توانید آن را اجرا نمایید. لذا مدرس دوره باید بستری را فراهم نمایید تا کاربرانی که دوره سئو ایشان را خریداری می نماییند سوالات خود را بپرسند. 

 

در زیر لیستی از بهترین سئوکاران ایران را برای شما معرفی می نماییم. سئوکارانی که تجربه موفقی دارند و از دانش بالا و تجربه زیادی برخوردارند. 

 

1- محسن طاووسی

یکی از مدرسان و سئوکاران موفق و حرفه ای که از سال 90 که وارد این حوزه شده است پروژه های زیادی را با موفقیت پیش برده اند و شاید به ندرک پیش می آید که کسی ایشان را نشناسد و از محتواهای آموزشی و دوره های سئو ایشان نام نبرد.

 

2- خشایار غفاری

آقای غفاری که سابقه فعالیت در پیش از 10 استارتاپ بزرگ از جمله هلدینگ فراکاو، آژانس سئودو، شبکه مستند و .... بسیاری از شرکت های فعال در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ را در کارنامه دارد نیز یکی از مدرسان و سئوکارهایی ایست که به واسه تجربیات عملی که در اختیار دارند بدون شک راهنمای مناسبی برای کسانی است که می خواهند در این حوزه قعالیت نمایند. 

 

3- حمید خاقانی

آقای خاقانی را شاید می توان گفت یکی از اساتید حوزه سئو می توان به شمار آورد که دقیق بودن و دانش ایشان در استفاده از ابزارها و tools های مختلف در این حوزه مهارت ایشان را در انجام پروژه ها و آموزش هایشان متمایز کرده است. پروژه هایی موفق ایرانی و خارجی یکی از مواردی است که کارنامه ایشان را سنگین کرده است. 

 

4- مسعود طاهری

مسعود طاهری نیز از سئوکاران موفقی است که پروژه داخلی و خارجی زیادی را در رزومه خود دارد و از سال 94 که وارد این حوزه شده است به صورت تجربی پروژه های بسیاری را پیش برده است. کار در ورزش 3، وب سایت تماشا، آژانس ایسفر و .... از جمله پروژه هایی است که سابقه حضور و فعالیت در آن را دارد. 

 

 

 

نظرات مشتری

فروش ویژه

فروش ویژه

فروش ویژه