خانه تماس با ما مقالات

فروش ویژه

راه های بهبود موفقیت در کسب و کارهای کوچک

بهترین راه های بهبود موفقیت در کسب و کارهای کوچک

 

از آنجایی که گویی راه اندازی یک کسب و کار کوچک به اندازه کافی استرس زا نیست، اداره آمار نیروی کار، پویایی اشتغال کسب و کار دریافته است که حدود 50 درصد از مشاغل دارای کارمند از پنجمین سال فعالیت خود در کسب و کار جان سالم به در خواهند برد. این تعداد تا سال دهم به 30 درصد کاهش می یابد. بله این نوید خوبی برای موفقیت کسب و کار کوچک شما نیست.

اگر این سیزده نکته را رعایت کنید، شانس بقای خود را افزایش می دهید. برای فهمیدن اطلاعات بیشتر درباره روش های مختلف یادگیری کتاب های مرتبط را مطالعه کنید. برای راحتی کار به سایت خرید کتاب الکترونیک بروید

 

 

 

 

1. شخصیت برند ایجاد کنید

 

برخلاف کسب و کارهای سطح پایین، شما منابع لازم برای داشتن یک درصد از کسب وکار کوچک خود را ندارید. در واقع شما چیز بهتری دارید.به عنوان مثال اگر قصد دارید فروشگاه عطر فروشی بزنید اما پول کافی جهت اجاره را ندارید در ابتدا سایت فروش عطر و ادکلن راه اندازی کنید و آن را به بهترین سایت خرید ادکلن تبدیل کنید.

 

میدونم به چی فکر میکنی چگونه می توان با برند های کاریزماتیک و شناخته شده رقابت کرد؟ خوب فقط خودت باش چیزی که مشتریان شما می خواهند. با مشتریان خود صادق باشید.

آنها کسی را میخواهند که بتوانند با او ارتباط برقرار کنند، زیرا شما واقعی هستید. اصالت، قلب، ارزش ها و دیدگاه شما چیزی است که شما را از سایر صاحبان مشاغل کوچک جدا می کند. این در واقع می تواند منبع بزرگتری باشد که شما در اختیار دارید. عطر و ادکلن های خود را به قیمت مناسب بفروشید، با مشتری به خوبی برخورد کنید تا به بهترین سایت خرید ادکلن تبدیل شوید.

 

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که وقتی یک پست وبلاگ می نویسید، از یک ویدیوی آموزشی فیلم می گیرید یا در یک رویداد صنعتی صحبت می کنید، خودتان باشید. دیدگاه و ارزش های خود را در صفحه درباره خود به اشتراک بگذارید یا سرمقاله ای بنویسید که توضیح می دهد چرا کسب وکار خود را شروع کرده اید.

 

2. یک طرح تجاری استراتژیک، ساختار سازمانی و سیستم های پشتیبانی عملیاتی را توسعه دهید.

 

در مقایسه با ساختن برند شما، این کار چندان هیجان انگیز نیست. اما، این روشها میتوانند کسبوکار کوچک شما را شکست دهند یا شکست دهند.

همان طور که رابرت ای نورمن در کتاب دانش کسب وکار توضیح داده است، یک طرح کسب وکار استراتژیک طرح اولیه کسب وکار شما است که مفهوم کسب وکار، فلسفه و ماموریت شما را توصیف می کند.

یک ساختار سازمانی، سیاست ها و روش هایی است که اطمینان حاصل می کند کسب وکار شما یک ماشین خوش ساخت است، مانند مسئولیت های شغلی و نظم و انضباط.

سیستم های پشتیبانی عملیاتی می توانند مدیریت را از فعالیت های روزمره مانند برنامه ریزی جلسات یا پی گیری جریان نقدینگی خلاص کنند.

 

این سه عامل به شما درک روشنی از فرآیندهای شرکت شما و اطمینان از وجود سیستم های مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که دکتر دبلیو ادواردز دمینگ گفت، "85 درصد از دلایل عدم موفقیت در برآورده کردن انتظارات مشتری به جای کارمند به نقص در سیستم ها و فرآیندها مربوط می شود."

 

3- از اشتباهات رایج اجتناب کنید

 

یکی از بهترین راه ها برای افزایش شانس موفقیت این است که از اشتباه ات دیگران درس بگیرید. در اینجا به ۵ مورد از اشتباه ات رایج صاحبان کسب و کاره ای کوچک اشاره می کنیم:

شما تقاضا برای محصول یا خدمات خود را بیش از حد برآورد می کنید. بیایید بگوییم که شما هنوز هم دی وی دی ها را از طریق نامه از نتفلیکس دریافت می کنید. فقط به این دلیل که نمی توانید این فناوری منسوخ شده را کنار بگذارید، به این معنی نیست که راه اندازی یک کسب و کار اجاره DVD کارساز خواهد بود. بین Redbox و سرویسهای استریم، شانس بقای شما بسیار کم است. ایده های خود را برای دوستان و خانواده خود بررسی کنید یا تحقیقات اولیه در بازار را انجام دهید.

 

ورود به یک بازار رقابتیاز یک سو، حداقل می دانید که تقاضا وجود دارد و از سوی دیگر، بازار ممکن است بیش از حد اشباع شده باشد. تنها راه کار این است که مزیت رقابتی مشخصی داشته باشید.

عدم در نظر گرفتن هزینه های نادیده گرفته شده هزینه هایی مانند حقوق و دستمزد شما و خرید دفتر و تجهیزات واضح است. اما در هنگام راه اندازی یک کسب و کار، هزینه های نادیده گرفته زیادی وجود دارد، مانند این 25. در نظر نگرفتن این هزینه ها می تواند منجر به عدم استفاده از منابع شما یا صرف هزینه های بیهوده برای خرید چیزهایی شود که به آنها نیاز ندارید.

 

برای سودآوری برنامه ریزی نکنید. اگر می خواهید موفق شوید، باید مدل سود خود را بدانید. این به آن معنی است که از حاشیه سود ناخالص خود در فروش، حاشیه سود خالص، و اینکه چقدر باید برای شکستن آن تلاش کنید، آگاه باشید. این اعداد براساس KPI ها به شما نشان خواهند داد که کسب وکار شما واقعا چگونه عمل می کند.

 

 

4. با جامعه ارتباط برقرار کنید.

 

مشتریان عاشق حمایت از مشاغل محلی هستند. به هر حال، وقتی آنها از یک کسب و کار کوچک محلی حمایت می کنند، مزایایی مانند بهبود اقتصاد محلی دریافت می کنند. شناخت افراد پشت محصول یا خدمات منجر به خدمات بهتر به مشتری و تجربه شخصی تر می شود. علاوه بر این، حمایت از مشاغل محلی، جامعه را منحصر به فرد نگه می دارد.

به عنوان یک صاحب کسب وکار کوچک، شما باید به دنبال فرصت هایی برای بازگشت از طریق داوطلبی، میزبانی یک کمک مالی، یا حمایت از یک سازمان غیر انتفاعی باشید. در رویداده ای محلی شرکت کنید و فقط با درخواست بازخورد یا برجسته کردن مشتریان وفادار خود، جامعه را درگیر کنید. به عبارت دیگر، با جامعه درگیر شوید و رشد کسب وکار خود را تماشا کنید.

 

 

5. کارمندان خود را در اولویت قرار دهید.

 

گری واینرچوک میگوید: «کارکنان شما مهم هستند، زیرا مهارتهای آنها است که باعث میشود دستگاه شما کار کند. با قرار دادن شادی و رفاه کارکنان بر هر چیزی، واینرچوک توانسته است کسب و کار خود را افزایش دهد و "در حالی که ما به نوآوری ادامه می دهیم، تیم های متعهد بسازد."

 

گری، مانند بسیاری از رهبران عالی، روابط واقعی با کارمندانش ایجاد می کند، و همچنین تعادل زندگی کاری را تشویق می کند. برای کسب وکار من، من فقط تیم های دورکار دارم. این امر استقلال و انعطاف پذیری را برای آن ها فراهم می کند. همچنین من با تبریک به آن ها در مورد شغل هایی که به خوبی اجرا شده اند، اعتماد سازی می کنم، و به تیمم نشان می دهم که هدف بزرگی برای کاری که به آن ها کمک می کنند وجود دارد.

صرف نظر از اینکه چگونه کارمندان خود را در اولویت قرار می دهید، آنها بزرگترین حامیان شما خواهند بود و در عین حال تجارت شما را با سرعت بیشتری رشد می دهند.

 

 

راه های اضافی :

  • انگیزه دادن به کارکنان
  • شناخت محدودیت ها
  • استراحت به موقع
  • توجه به هزینه زمان و کیفیت
  • داشتن برنامه و اقدام به موقع

نظرات مشتری

فروش ویژه

فروش ویژه

فروش ویژه