خانه تماس با ما مقالات

فروش ویژه

بهترین سئوکار ایران { برترین متخصصین سئو در ایران }

معرفی بهترین متخصصین سئو در ایران 

بهترین سئو کار ایران واژه ایی که سوال خیلی از صاحبان کسب وکار اینترنتی و همیطنور افرادی که به دنبال یادگیری سئو هستند می باشد.  اما بهتر است قبل از اینکه به معرفی بهترین سئوکاران بپردازیم کمی به گذشته برگردیم! اگر بیش از 15 سال قبل جز آن دسته از افرادی بودید که در فضای وب به جست و جو می پرداختید دقایق طولانی و شاید ساعت ها به دنبال نتایج مطلوب و مورد نظر خود بودید تا آن را پیدا کنید. گاه خوش شانس بودید و ثمره کاوش خودتون رو میگرفتید. اما خیلی از اوقات در این عمل ناکام بودید و این به دلیل کمبود منابع و اطلاعات بود اما بخش عمده ای از این ناکام بودن در جست و جو و ریسرچ برمیگرده به ضعف موتور های جست و جو و همینطور الگوریتم های گوگل برای نمایش بهترین نتیجه به کاربر و همینطور کاهش زمان رسیدن کاربر به هدف. از این رو با پیشرفت الگوریتم ها ( اونم بیشتر بخاطر سئو کار ها ) باعث شده که برای رسیدن به نتایج سرچ کاربر ها بتونن خیلی راحت به اهداف سرچ شده برسند.

خوب حالا بر میگردیم به ادامه داستان.....

وب مستر ها با دانستن ( نسبی و آزمون خطا ) نحوه کار کرد موتور های جست وجو صفحات کم ارزش خودشون رو به راحتی به صدر نتایج می رسوندند و من و شما به جای دیدن نتایح مطوب با برآیند های بی کیفیت رو به رو می شدیم. این فقط مخصوص ما ایرانی ها نبود بلکه در سراسر جهان این امر ثابت بود. هر روز با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی بیستر مردم جهان به اینترنت گوگل که پیشرو موتورهای جست و جو است با انتقاد کاربران رو برو شد...

تا اینکه تیم توسعه این موتور جست و جوی محبوب و قدرتمند با وضع الگورتیم های گوناگون کار رو برای صاحبان سایت ها سخت و سخت تر و برای کاربران هر چه بیشتر راحت کرد. اینجا بود که سر وکله افرادی که صفخات وب سایت ها رو برای گوگل بهینه میکردند پیدا شد.

اینجا کار برای گوگل سخت شد درواقع بهتره اینجوری بیان کنیم که گوگل و کاربرانی که جست و جو رو در فضای وب انجام میدن مدیون متخصین سئو هستند چرا که سئو کاران با دور زدن الگوریتم های گوگل بازهم صفحات کم کیفیت رو به صدر نتایج می رسوندند ( البته جا داره اینجا بگم که متونید بدون دور زدن هم صفحات رو بالا بیارید اما باید فکر هزینه و زمان رو هم بکنید ). گوگل هم مجبور به، به روز رسانی الگورتیم های خود شد تا کاربران از استفاده از موتور های جست و جو دریافت نتایج خوب لذت می بردند.

در کشور ما به دلیل کمبود خیلی بیشتر منابع و دست رسی سخت تر نسب به دیگر کشورها کار کمی سخت تره بود به همین دلیل نیاز به متخصصین برتر حس شد. بهترین سئوکار ایران که دقیق نمیتوان این لقب رو به شخص خاصی داد اما در این بین افرادی بودند که به رشد کسب وکار های اینترنتی کمک میکردن و کاربران رو هم به محتواهای مورد نظر خودشون میرسوندن.

در گذشته نه چندان دور بهترین سئو کاران ایران روش هایی که هنوز گوگل در تشخیص ان ها ناتوان بود رو به کار میگرفتند و وب سایت ها رو به ابتدا صفخات نتایح می رسوندند. این راه که به روش کلاه سیاه معروف شد، روزگاری مثل معجزه عمل میکرد تا اینکه گوگل این موارد رو هم درک کرد تا جایی که امروزه استفاده از این روش ها نه تنها کار آمد نیست بلکه باعث جریمه شدن توسط گوگل هم می شود! ( البته در صورتی که گوگل بتونه تشخیص بده ) 

اگر بخوایم ساده تر بگیم امروز بهینه کردن سایت خیلی سخت تر و همینطور پر هزینه تر شده و افرادی که ادعای متخصص بودن در این زمینه رو دارند در واقع چیزی جز یک ادعا نیست جز تعدادی افراد خاص که حرفه ای ترین سئوکار ران ایران اند. تعدادشان زیاد نیست. دلیل هم چیزی نیست جز گوگل! شاید تعحب آور باشه ولی همینه قدیمی تر ها یادشونه که گوگل راهنمایی برای میزان کیفیت و قدرت هر صفحه رو به وب مستر ها بوسیله پیج رنک نمایش میداد اما پس از مدتی به دلیل مسائل داخلی این کمپانی حذف شد روش های قدیمی کارساز نبود و همه چی به آزمون خطا ختم شد. اینجا بود که بهترین سئو کاران ایران از دیگر متخصصین متمایز شدن و توانایی رساندن صفحات سایت ها به بالاترین رتبه گوگل رو دارند. 

 
هدف ما معرفی برترین سئوکار ایرانه باید بدونید سایتی که با انواع روش های تبییلغاتی سنگین بهبود سئو رو دارند کار سختی رو انجام ندادن! و همینطور کسانی که جزو اولین ها هم بودن لزوما نمیتونن بهترین هم باشن.

نکته : سایتی که مدت هاست در حوزه خاصی برند شده و تو سرازیری قرار داره هر شخصی به عنوان متخصص سئو در اون شرکت و یا کمپانی عهده داره این صمت ( سئو کار ) باشه به هیچ عنوان فردی نیست که شما باید به دنبالش باشید. کسی سئوکار حرفه ای میتونه باشه که یک سایت رو از صفر جلو ببره و یا با بودجه تقریبا محدود تر رقبای گردن کلفت رو به زیر بکشه. 

معروف ترین سئوکاران ایرانی اکثرا جز همان دسته افرادی هستند که در وب سایت های پرفدرت و قدیمی دوره ایی مشغول به کار بوده و یا هستند که توسط حرفه ایی ترین سئوکاران ایران بهینه شده اند. از این رو شاید نام  برخی از افراد حاصر در این لیست شاید برای شما آشنا نباشه. دلیلش اینه که این متخصصین

 وب سایت های نوپا رو به صدر نتایج رسونده ،
 در حوزه کشور های غیر ایرانی مشفول اند
 و یا اهل شواف و حضور در نمایش و شبکه های اجتماعی نیستند.

 

 

1 -  خشایار غفاری 

 

خشایار غفاری

 

خشایار غفاری اصلا اهل فعالیت در فضای مجازی و شرکت در ایونت ها نیست و به همین دلیل شاید خیلی از دوستان در این زمینه ایشون رو نشناسن، البته کسانی که به صورت حرفه ای در زمینه سئو فعالیت دارند حتما با ایشون آشنایی دارن.

خشایار غفاری به عنوان اولین سئوکار در ایران شاید نبوده باشه اما به عنوان بهترین قطعا خواهد بود، همانطور که اولین بودن در هر کاری نشان دهنده بهترین بودن نیست ، معیار رو از قدمت به روی کیفیت و دانش انتقال میدهیم.

نمونه کار های موفق در شرکت های دیجیتال کارکتینگ و یا شرکت های اختصاصی خدمات سئو موجب شده است که به عنوان توسعه دهنده در شرکت هایی مانند ( ره وب و سئودو ) معرفی شود. آقای غفاری نه تنها در سئو بلکه در دیجیتال مارکتینگ و استفاده از راهکار های موثر در رشد و توسعه کسب و کار ها نیز بسیار تخصص دارد.

 

 

نام : خشایار 

نام خانوادگی : غفاری 

نمونه کار های بین المللی و داخلی : 

 

  • tamasha.com
  • varzesh3.com
  • rahweb.ir
  • seodo.agency
  • cureganics.com
  • nourishmax.com
  • nourishbrow.com
  • stretcheal.com
  • celluaid.com 
  • nourishlash.com
  • hammdam.com
  • tejarat-gram.com

 

 

روزمه موجود از خشایار غفاری :
 
 

شماره تماس برای مشاوره : 09213915738

 
 

 

 

خشایار غفاری

 

شماره تماس برای مشاوره : 09213915738

 

 

2 - محسن طاووسی 

 

 

محسن طاووسی

 

 

یکی از بهترین اساتید سئو در ایران جناب آقای محسن طاووسی هستند که بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در زمینه SEO و همینطور برنامه نویسی دارند.

آقای طاووسی معرف همه دوستانی که در زمینه سئو و مارکتینگ فعالیت میکنند هستند.

آقای طاووسی از سال ها پیش برای شرکت های بزرگی همچون ورزش ۳ ، ایرانسل ، تماشا ، علی بابا و ... به عنوان مشاور و همینطور مدیریت تیم سئو فعالیت داشته است. توسعه و پیشرفت های بسیاری از بخش ها در صنعت سئو ( SEO ) رو مدیون این استاد بی نظیر سئو هستیم.

بسیاری از مباحث مثل کیورد تارگتینگ ، ریدایرکت ها و همینطور تحقیقات کلمات کلیدی و .... رو میتونیم در ویدیو ها و همینطور آموزش های سال ها پیش آقای طاووسی مشاهده کنیم .

استاد طاووسی بیش از ۱۰۰ ها مشاوره و همینطور نمونه کار های موفق را در پیشنه خود به ثبت رسانده است، همینطور میتوان به تعداد بسیار زیادی از آموزش های ایشون در طول مدت سال ها اشاره کرد که همین امر قدم بزرگی توسعه و پیشرفت صنعت سئو در ایران شده است.

 

فعالیت های آقای طاووسی را میتوانید با کلیک کردن در بروی لینک مقابل مشاهده کنید >> محسن طاووسی 

 

 

 

شماره تماس برای مشاوره : 09213915738

 

 

3 - حمیدرضا خاقانی 

 

 

حمیدرضا خاقانی

 

نفر سوم این لیست حمید رضا خاقانی است. آقای خاقانی هم جز افرادی است که اهل فعالیت در شبکه های اجتماعی نبوده اما تعداد زیادی از افرادی که در حرفه فعالیت دارند ایشون رو می شناسند. حمید رضا خاقانی آموزش دهنده بسیاری از افرادی است که اکنون به عنوان کارشناس سئو در خیلی از شرکت ها مشغول به کار اند و یا به صورت فریلنسری مدیریت پروژه های سئو رو بر عهده دارند. آقای خاقانی به عنوان یکی از بهترین سئوکاران وسواس خاصی بر روی تکنیکال سئو، محتوا ونحوه لینک سازی دارند. از نظر او برای موفقیت در سئو دانش عمومی که اکثر اشخاص مشهور در حال آموزش دادنش هستند کافی نیست. نوشتن محتوا و ساخت بک لینک به امید گرفتن رتبه خوب در موتور های جست و جو دیگه تو کلماتی با رقابت متوسط و بالا هستند کافی نیست. بر عقیده او برای نوشتن محتوا ابتدا باید هدف کاربر، نیازش، علایق و ترس ها و ناکامی ها  بررسی بشه و بهترین راه حل رو برای مخاطب ارئه داد (کاربرنادان نیست بلکه بهترین دوست ماست). و همینطور در فرآیند لینک سازی باید خلاق بود به گفته حمید رضا خاقانی برای موفقیت در سئو گاهی لازمه  ریسک کرد با دیده سنجیده همراه با چاشنی تجربه.

 

 

4 - مسعود طاهری معروف به ( کاکوی شیراز )

 

شاید نباید همیشه وسیله راستی آزمایی یا بر منسب قضاوت نشستن و دیگران را قضاوت کردن را بر اسم و رسم اشخاص گذاشت، هر چند که قضاوت کردن هم خودش کاریست بس خطا.

 

مسعود طاهری از آن دسته افرادی ایست که شاید بیت شعر « نام‌ نیکو گر بماند ز آدمی، به کزو ماند سرای زرنگار» در او صدق کند، چه زندگی شخصی و چه در قالب کار و همکاری با دیگران.

 

فردیست انعطاف‌پذیر و آرام با محیط و آدم‌ها که این را با کمی چاشنی دقیق بودن در کار می‌توان معنا کرد. او که چند سالیست تجربه فعالیت در زمینه محتوا و سئو را دارد، با شرکت‌های‌ مختلف، همکاری خود را به صورت حضوری و دورکار، در زمینه‌ محتوا (تولید و مدیرت و ارائه برنامه محتوایی) و همچنین خدمات سئو پیش برده است که نتایج کارهای او در پروژه‌ها گواه بر این ادعاست.

 
 
 

 

 

 

 

 

  • تجارب ( حضوری ) : 

 

 

 

 Varzesh3.com

 

 Tamasha.com

 

 Esafar.com

 

 Seodo.com

 

 

  • تجارب( پروژه‌ای و غیرحضوری ) : 

 

 

 Brandsreview.com

 

 Asbakmahi.com

 

 Tehrantakhrib.com

 

 Sezaonline.com

 

 Sitevakil.com

 

 Paziresh24.com

 

 Samseir.com

 

 Asangem.com

 

 Janebi.com

 

 Diar22.com

 

 Farocase.com

 

 Hamdam.com

 

 Lawyerlaw.com

 

 Sabtsherkatha.com

 

 Sazehkala.com

 

 Kadkanco.com

 

 Clinic-zanan.com

 

 Nikanpharma.com

 

 Alo-gearbox.com

 

 

 

 

نظرات مشتری

فروش ویژه

فروش ویژه

فروش ویژه