خانه تماس با ما مقالات

فروش ویژه

چگونه با پرایمر ریمل مژه هایی جذاب و زیبا داشته باشیم

پرایمر ریمل چیست و چه تاثیری در آرایش چشم و مژه های ما دارد ؟

پرایمر های مژه به دسته ای خاص از ریمل ها گفته می شود که قبل از افزودن ریمل به چشم ها، استفاده می شوند و به عنوان یک کت بر روی مژه های شما قرار می گیرند. هدف تولید و کاربرد پرایمر ریمل، جدا کردن بیشتر مژه ها و همینطور به جود آوردن یک سطح صاف و مناسب برای استفاده از ریمل می باشد. پرایمر های ریمل می توانند با پر کرده حفره ها و جا های خالی، یک سطح صاف و یکنواخت را برای صورت شما ایجاد کرده و هنگامی که شما از ریمل های معمولی و اصلی استفاده می کنید، یک سطح خوب، صاف و متناسب بر روی صورت شما بوجود می آید.

 

 

مواد تشکیل دهنده پرایمر های ریمل چیست ؟

 
پرایمر ریمل از مواد اولیه خوب و مناسبی ساخته شده که هیچ گونه آسیبی به چشم های شما نمیرساند، مژه ها یا چشم های شما وارد نمی کنند و به اصطلاح دوست دار سلامت هستند. از جمله این مواد می توان به ویتامین ای اشاره کرد.
 
مواد اولیه ای که درون پرایمر های مژه وجود دارد بسته به عوامل زیادی می تواند متغیر باشد. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین مواد اولیه آب است. البته، یکی از عواملی که بر روی مواد اولیه تاثیر بسیار زیادی دارد، فرمول ساخت می باشد. از جمله مواد اولیه ای که در همه ریمل ها یافت می شود می توان به آب، بیس واکس، کوپرنیسیم واکس، پی وی پی، استیریک اسید،پتاسیم سوربیت و … اشاره کرد.
 
 

مزایای پرایمر های ریمل چیست ؟

 
تاکنون افراد بسیار زیادی از ما پرسیده اند که مزیت استفاده از پرایمر ریمل چیست و ما چرا باید از آن استفاده کنیم؟ این محصول مدل ها و انواع بسیار زیادی دارد اما یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های آن، در لیست زیر موجود می باشد.
 

⭐️ جدا سازی دقیق و منظم مژه های شما

⭐️ مژه های شما را بزرگتر و حجیم تر جلوه می دهد

⭐️ با استفاده از فرمول خاص و منحصر به فرد خود می تواند مژه ها را مرطوب کرده، قدرتمند تر کند و میزان رشد آنها را هم بیشتر کند.

⭐️ پرایمر ریمل می تواند طول مژه های شما را تا حد نسبتا قابل توجهی افزایش داده و زیبایی آنها را قبل از استفاده از ریمل های معمولی چندین برابر کند.

⭐️ اگر شما هم از مشکلات مختلف از جمله ریزش مژه رنج می برید، این محصول می تواند به راحتی همه مشکلات شما را از بین ببرد.

 

 

روش های استفاده از پرایمر های ریمل 

روش استفاده از پرایمر مژه با ریمل‌های معمولی تفاوت زیادی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ریمل پرایمر، ابتدا مژه های خود را کاملاً تمیز کنید تا اثری از ریمل های قدیمی یا آلودگی روی مژه های شما باقی نماند. این محصول روی مژه هایی که با فرمژه، فر داده‌اید، جلوه‌ای زیبا‌تر پیدا می‌کند. در نتیجه اگر فرصت داشتید، حتماً قبل از ریمل پرایمر، مژه ها را فرمژه بزنید. سپس یک لایه ریمل پرایمر روی ریشه تا نوک مژه بمالید و سپس ریمل بزنید. به شما قول می‌دهیم مژه های شما با این روش به اندازه‌ای حجیم و جذاب خواهند شد که اطرافیان احساس می‌کنند ریمل نزده‌اید و مژه‌ مصنوعی گذاشته‌اید.
 

 

اگر از پرایمر مژه استفاده کنید، دیگر نیازی به مژه مصنوعی و یا اکستنشن مژه نداشته و بصورتی طبیعی مژه‌هایی کاملاً زیبا خواهید داشت. در کاشت مژه و اکستنشن و یا استفاده مکرر از مژه مصنوعی، چسب مژه خود مضراتی برای مژه و چشم دارد. گاهش اوقات سبب ایجاد آلرژی و حساسیت در چشم می‌شود. با یک پرایمر خوب و با کیفیت داشتن چشمانی زیبا را تجربه نمایید.

 

انواع پرایمر های مژه

 
پرایمر مژه انواع مختلفی دارد. برخی از آنها مایعی بیرنگ بوده و برخی کرمی رنگ و یا سفیدند. پرایمرهای رنگی معمولاً روی مژه‌ها یک لایه ایجاد کرده و باعث می‌شوند مژه‌های شما ضخیم‌تر به نظر بیاید. در نتیجه وقتی شما روی آن لایه ریمل می‌زنید مژه‌هایتان بنظر پرشت و ضخیم می‌آید.
 
پرایمرهای بیرنگ نسبت به آن نوع رنگی از حجم دهندگی کمتری برخوردارند و بیشتر باعث می‌شوند ریمل راحت تر روی مژه حرکت کند و ماندگار هم بماند.
 
در برخی پرایمرهای ویتامین‌هایی نظیر ویتامین E وجود دارد که نقش تقویت‌کننده مژه را به عهده دارند و رطوبت رسانی و نرم کنندگی به مژه را نیز انجام می‌دهند. سعی کنید از این پرایمرها استفاده کنید تا مژه‌هایتان نرم شود.علاوه بر این در هنگام خرید از برندهای شناخته شده و خوب استفاده کنید تا به مشکل برنخورید.
 

نظرات مشتری

فروش ویژه

فروش ویژه

فروش ویژه