خانه تماس با ما مقالات

بررسی پرفروش ترین عینک های آفتابی در ایران و جهان ( ۲۰۲۱ )

بررسی و راهنمای خرید پرفروش ترین عینک های آفتابی در سال ۱۴۰۰

می دانید که این روزها خرید عینک آفتابی به یکی از اولویت ها در زندگی هر فرد تبدیل شده است. رفته رفته و با نازک تر شدن لایه ازون دو عضو حساس پوست و چشم بیشتر از پیش در معرض خطر اشعه های مضر آفتاب قرار می گیرند و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی ممکن است اثرات زیان آوری را ایجاد می کنند. استفاده از عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب از آسیب های احتمالی به این دو عضو جلوگیری می کند. از این رو ما پرفروش ترین عینک های آفتابی در ایران را برای شما آورده ایم تا در انتخاب بهتر شما کمکی حتی کوچک کرده باشیم. لذا لطفا به صفحه بررسی تخصصی هر محصول در بست رویو مراجعه نمایید و با اطمینان خرید نمایید.

معرفی بهترین مارک و برند پرفروش ترین عینک های آفتابی

 

 

فروش ویژه

بهترین ها

رتبه تصویر عنوان امتیاز موارد بیشتر
1
عینک آفتابی خلبانی شیشه ای یو وی ۴۰۰ تیتانیوم مدل Sun 3509
عینک آفتابی خلبانی شیشه ای یو وی ۴۰۰ تیتانیوم مدل Sun 3509

2
عینک آفتابی مدل Aviator Large Metal 112172 3N
عینک آفتابی مدل Aviator Large Metal 112172 3N

3
عینک آفتابی رین بی مدل ۸۷۴۷BL
عینک آفتابی رین بی مدل ۸۷۴۷BL

4
عینک آفتابی ری بین مدل P9956 BL
عینک آفتابی ری بین مدل P9956 BL

5
عینک افتابی مدل تمام فریم مدل ۲۳ ao
عینک افتابی مدل تمام فریم مدل ۲۳ ao

6
عینک آفتابی خلبانی مدل Aviator Large Metal Silver Grey
عینک آفتابی خلبانی مدل Aviator Large Metal Silver Grey

7
عینک آفتابی صاایران مدل AF
عینک آفتابی صاایران مدل AF

8
عینک آفتابی دیتیای مدل E04
عینک آفتابی دیتیای مدل E04

9
عینک آفتابی واته مدل Rain Bei2140
عینک آفتابی واته مدل Rain Bei2140

10
عینک آفتابی باترفلای مدل ۱۳
عینک آفتابی باترفلای مدل ۱۳

بهترین ها

1

عینک آفتابی خلبانی شیشه ای یو وی ۴۰۰ تیتانیوم مدل Sun 3509

2

عینک آفتابی مدل Aviator Large Metal 112172 3N

3

عینک آفتابی رین بی مدل ۸۷۴۷BL

4

عینک آفتابی ری بین مدل P9956 BL

5

عینک افتابی مدل تمام فریم مدل ۲۳ ao

6

عینک آفتابی خلبانی مدل Aviator Large Metal Silver Grey

7

عینک آفتابی صاایران مدل AF

8

عینک آفتابی دیتیای مدل E04

9

عینک آفتابی واته مدل Rain Bei2140

10

عینک آفتابی باترفلای مدل ۱۳


فروش ویژه

فروش ویژه

رتبه محصول

5

بررسی و راهنمای خرید بهترین عینک های آفتابی

در این مطلب قصد داریم به شما نکاتی را برای خرید عینک آفتابی مناسب و جلوگیری از آسیب به چشم هایتان یادآور شویم. مطمئنا در هنگام خرید عینک آفتابی اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند ظاهر یک عینک است. اما زیبایی در یک عینک آفتابی همه چیز نیست. به طور کلی یک عینک آفتابی استاندارد باید بتواند به خوبی از چشمان شما در برابر اشعه خورشید محافظت کند و در واقع عینک هایی که محافظتی از چشم شما نمی کنند، هر چقدر هم که زیبا باشند ارزش خرید ندارند.

 

چه بودجه ای را برای خرید عینک آفتابی اختصاص دهیم؟

کیفیت یک عینک آفتابی را نمی توان از روی قیمت آن تضمین کرد. بسیاری از مواقع پیش آمده که خرید عینک آفتابی با قیمت ارزان تر همان ویژگی های یک عینک آفتابی گران قیمت را دارد و حتی از طول عمر بالاتری نیز برخوردار است. البته این روزها توجه به برند باعث انتخاب های اشتباه و هزینه های بیهوده زیادی در میان افراد می شود. اما به شما توصیه می کنیم حتی اگر به دنبال خرید عینک آفتابی با برند معروف هستید، از یک جای مطمئن آن را خریداری کنید و به قیمت آن بسنده نکنید.

 

 

محافظت در برابر اشعه ماورابنفش یا UV ( پر فروش ترین عینک های آفتابی )

ویژگی که در اغلب عینک های آفتابی دیده می شود محافظت کردن چشم در برابر اشعه UV است که به سادگی و با تاباندن نور ماورابنفش به شیشه مشخص می شود. شیشه یک عینک دودی مناسب باید بتواند تا ۹۹ درصد از اشعه های مضر را کند و اجازه ندهد به چشمان شما برسد. به عنوان مثال شیشه عینک آفتابی هایی که دارای UV400 هستد، قادرند از چشمان شما در برابر اشعه های مضر تا ۴۰۰ نانومتر محافظت کنند و این محافظت فوق العاده است.

 

 

رنگ شیشه عینک های آفتابی پر فروش

رنگ شیشه های عینک آفتابی تاثیر چندانی در رسیدن و یا نرسیدن اشعه های مضر به چشم شما ندارد. اما چیزی که مورد اهمیت است تشخیص رنگ محیط اطراف شما پس از استفاده از عینک آفتابی است. به عنوان مثال افرادی که از شیشه های زرد و یا صورتی استفاده می کنند در تشخیص چراغ های راهنما دچار مشکل می شوند و بهتر است از رنگ هایی استفاده کنند که در این مورد مشکلی ایجاد نکند. شیشه های سبز، قهوه ای و خاکستری به نظر گزینه های مناسبی برای استفاده می باشند. شیشه های دودی و مشکی نیز که با استقبال بی نظیری رو به رو هستند از جمله رنگ هایی هستند که تاثیری در تفکیک رنگ محیط اطراف شما ندارند.

 

 

شیشه عینک آفتابی های پر فروش

شیشه عینک از مهم ترین اجزای یک عینک آفتابی است. دقت داشته باشید که شیشه عینک باید با دقت تراش خورده باشد. برای مطمئن شدن این کار پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید عینک آفتابی مورد نظرتان را با فاصله معینی از چشمان خود قرار دهید، و سر خود را به جلو و عقب حرکت دهید. دیدن هر گونه شکستگی در تصویر پشت عینک آفتابی به معنی غیر استاندارد بودن شیشه آن عینک است.

 

 

پر فروش ترین عینک آفتابی های پلاریزه 

این ویژگی نیز در خرید عینک آفتابی بسیار مهم است. مخصوصا برای افراد که اهل شنا و استخر هستند و یا به اسکی می روند. پلاریزه بودن شیشه های یک عینک افتابی باعث می شود که نور هایی که از سطوح مختلف منعکس می شود به چشم شما نرسد و توسط شیشه عینک جذب شود و در نتیجه ناراحتی در چشمان شما ایجاد نمی کند.

 

 

اندازه پر فروش ترین عینک آفتابی

همانطور که گفته شد خرید عینک آفتابی باید به گونه ای باشد که بتواند از چشمان شما محافظت کند، بنابراین عینک های آفتابی که دارای سایز بزرگتری هستند به نظر گزینه مناسبی هستند. عینک هایی که در هنگام قرار گرفتن بر روی چشمان شما تا روی استخوان های گونه تان را می پوشاند گزینه مناسبی است.

 

 

انتخاب عینک آفتابی بر اساس فرم صورت

از رنگ ویژگی های فنی عینک که بگذریم باید نکته دیگری را نیز در نظر داشته باشیم و آن هم توجه به فرم صورت است. در واقع خرید عینک آفتابی که با فرم صورت شما متناسب نباشد باعث ایجاد ظاهری بد فرم در صورت شما می شود. ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسید و سپس عینکی متناسب با نوع صورت خود انتخاب کنید:

صورت های بیضی:

خبر خوش برای افرادی که دارای صورت بیضی هستند، این است که ایده آل ترین فرم صورت مربوط به آن هاست. استفاده از عینک هایی که دارای فریم با عرض زیاد هستند برای این افراد مناسب است. فرم عینک های نظیر ویفرر، خلبانی، چند ضلعی، پروانه ای، مستطیل و مربع برای این دسته از افراد انتخاب مناسبی است.

صورت های گرد:

این دسته از افراد باید از عینک هایی استفاده کنند که صورتشان را باریک و کشیده نشان دهد. عینک هایی که فریم زاویه دار دارند و باریک هستند برای این افراد گزینه مناسبی است. از این نوع عینک ها می توانیم به عینک های خلبانی، پروانه ای، مربع و مستطیل اشاره کنیم.

صورت های مربعی:

چهره های مربعی نیز بهتر است از عینک هایی استفاده کنند که صورتشان را باریک و کشیده تر نشان دهد. فریم های باریک و با عرض زیادتر و همچنین عینک های منحنی گزینه مناسبی برای این افراد است. از این مدل عینک ها می توانیم به عینک های با فرم های خلبانی، ویفرر، کلاب مستر، گرد، بیضی، گربه ای و پروانه ای اشاره کنیم. این عینک ها زاویه صورت شما را کمتر خواهد کرد.

صورت های مستطیل:

فریم های با عمق بیشتر برای افراد با صورت های مستطیل مناسب تر است. دسته های تزیین شده و پل عینک کوتاه از گزینه های مناسب برای این دسته از افراد است. افرادی که صورت های مستطیلی دارند معمولا صورتشان کشیده است و استفاده از این نوع از عینک های آفتابی از این کشیدگی می کاهد. از جمله این عینک ها می توانیم به مدل های خلبانی، ویفرر، کلاب مستر، گرد، چند ضلعی، گربه ای، بیضی و پروانه ای اشاره کنیم.

صورت های لوزی یا الماسی:

نوع دیگری از فرم صورت، الماسی است که این افراد معمولا گونه های برجسته ای دارند. اگر صورتتان فرم الماسی دارد، فریم بدون لبه و عینک های گربه ای، خلبانی، بیضی و گرد را در لیست عینک های انتخاب خود قرار دهید. افرادی که دارای صورت های لوزی هستند باید از عینک آفتابی هایی استفاده کنند که از برجستگی گونه هایشان بکاهد.

صورت های مثلثی:

صورت های مثلثی معمولا دارای پیشانی با عرض کمتر نسبت به قسمت پایینی صورت هستند. این افراد باید از عینک آفتابی هایی استفاده کنند که عرض پیشانیشان را بیشتر نشان دهد. استفاده از عینک های تزئین شده و یا عینک هایی که در قسمت بالایی فریم دارای جزئیات زیادی هستند برای این دسته از افراد به نظر گزینه مناسبی است. خرید عینک آفتابی هایی با فرم های خلبانی، گربه ای، کلاب مستر، بیضی، چند ضلعی و مستطیل بهترین گزینه ها برای این فرم از صورت هستند.

صورت های قلبی:

این نوع از صورت ها معمولا دارای پیشانی عریض و چانه زاویه دار هستند. برای این چهره ها استفاد از فریم رنگ روشن و یا بدون فریم بسیار مناسب است. از مدل فریم های مناسب برای این نوع از صورت ها می توانیم به فریم های خلبانی، چند ضلعی، گرد، مربع، پروانه، ویفرر و مستطیل اشاره کنیم.

نکاتی که گفته شده یک راهنمای کامل برای خرید عینک آفتابی مناسب برای صورت شماست. با به کار بردن این  نکات در هنگام انتخاب یک عینک آفتابی می توانید بدون نیاز به نظر خواهی از دیگران عینکی متناسب با مدل صورت و همچنین یک محافظ مطمئن برای چشمان خود انتخاب کنید. در ادامه لیستی از پر فروش ترین عینک های آفتابی به انتخاب مردم که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است را به همراه نقاط قوت و ضعفشان برایتان آورده ایم.

سوالات متداول بررسی پرفروش ترین عینک های آفتابی در ایران و جهان ( ۲۰۲۱ )

فروش ویژه